معاونت فرهنگی و اجتماعی
رسانه دانشجویی دات
EnAr ورود 0

فراخوان انتخاب خانواده سبز ایران

فراخوان انتخاب خانواده سبز ایران

فراخوان انتخاب خانواده سبز ایران

محیط‌زیست و مراقبت از آن به عنوان یکی از مسائل پر اهمیت شناخته شده بطوریکه اهتمام به آن به عنوان یکی از وظایف مهم در داخل خانه و در اجتماع تبدیل شده است.‌ به همین جهت هر کدام از ما، جدا از اینکه در کجا زندگی می‌کنیم و چه نقشی در جامعه داریم باید برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی سرزمین پهناور ایران تلاش کنیم. ما باید در خانواده به صورت حلقه‌های یک زنجیر به هم متصل شویم و برای چالش‌های محیط‌زیستی که در بسیاری موارد، خود سبب آن هستیم راه حل پیدا کنیم و با عمل به آن گام‌های کوچک اما تاثیرگذاری  برداریم.حالا اگر شما خانواده‌ای هستید که به این طرز تفکر رسیده‌اید و حتی آن را با اقدام و عمل ترکیب کردید، ما از حضور و انتخاب شما در "همایش ملی خانواده سبز ایران" استقبال می‌کنیم.‌ خانواده‌ای که توانسته است با فکر و رفتار سبز، چالش‌های محیط‌زیستی را به حداقل رسانده و با کمک تک تک اعضای خانواده چه در خانه و چه در اجتماع گام‌های موثری را برای آسیب کمتر به محیط‌زیست بردارد.‌اگر شما فکر می‌کنید چنین خانواده ای هستید این همایش برای شماست.‌
لطفا این فرم را تکمیل کنید و به طور دقیق به ما بگویید برای حفاظت و  بهره برداری خردمندانه از محیط زیست و منابع طبیعی کشورمان در خانواده چه  اقداماتی را انجام می دهید تا ما بتوانیم پس از بررسی، شما را به عنوان یک خانواده الگو و موفق در همایش خانواده سبز ایران انتخاب و معرفی کنیم.

* مهلت ثبت نام: 15 تیرماه 1403

** محورهای ما در انتخاب خانواده سبز :

1) خانواده دارای تفکر و نگرش سبز و دوستدار محیط‌زیست

2) خانواده عملگرا نسبت به حفظ محیط‌زیست

3) خانواده مسئولیت‌پذیر و مشارکت‌پذیر نسبت به حفظ محیط‌زیست و منابع‌طبیعی

4) خانواده مروج و توسعه‌دهنده ارزش‌ها و اخلاق محیط‌زیست

5) خانواده خلاق، نوآور و مبتکر نسبت به حفظ محیط‌زیست

6) خانواده دارای کسب و کار سبز و خانوادگی

فرم ورود اطلاعات خانواده سبز دوست عزیز؛ سرزمین پهناور ایران به توسعه و معرفی خانواده های الگو و پیشتاز در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی نیاز دارد. لطفا اطلاعات خانواده خود را به طور کامل و با مستندات در فرم زیر وارد کنید. شفاف بودن و دقیق بودن اطلاعات شما می تواند کمیته داوران را برای انتخاب عادلانه و خردمندانه "خانواده های سبز ایران" یاری کند.

فرم ثبت نام

 

4   0
بازدید امروز: 1    بازدید کل: 607
captcha